Клаудия Шифър в юбилейна кампания на Guess

Теодора Денева

Клаудия Шифър в юбилейна кампания на GuessТази година американската марка Guess навършва 30 години. За да отпразнува своят юбилей брандът е решил да пусне лимитирана колекция, състояща се от 15 модела и да заснеме запомняща се рекламна кампания. И какъв по-добър начин да се отбележи една кръгла годишнина от една дългокрака блондинка, облечена в дънки, от която лъха сексапил. Лице на юбилейната колекция е моделът Клаудия Шифър, която е в сътрудничество с марката от края на 80-те. През 1989 година Шифър участва във фотосесия, заснета от фотографката Ellen von Unwerth. Черно-белите снимки на полуоблечената Клаудия, по която няма нищо друго освен един дантелен сутиен, златни обеци и пръстени, донася голям успех на марката и успех на един модел, чиято кариера стремително се запътва нагоре.

"Клаудия бе повратна точка за Guess, тя бе повратна точка и за кариерата на Елън и предполагам, че и Гес беше такава в живота на Клаудия", заявява Пол Марсияно, главен изпълнителен и творчесвки директор на марката.

"Радвам се, че след 23 години ние все още можем да работим заедно. Снимките за юбилейната кампания беше като едно завръщане в миналото", споделя Клаудия.

Снимка: Guess