„Ах, този джаз” заблестя в стила на „Астела”

Astella atelier

Ах, този джаз-Астела ателиеЕдна от първите репетиции с костюми на мюзикъла „Ах, този джаз” най-сетне разкри мащабността и блясъка на амбициозния проект под режисурата на Борис Панкин.

Постановката в Народния театър е първото в света поставяне на театрална сцена на великата творба на Боб Фос. А това изправи пред предизвикателства всчки елементи от спектакъла, включително и дизайна и сценографията.
Главна роля в разработването на разкошните дамски тоалети на главните героини в продукцията изигра младата дизайнерка Аля Милушева.

Най-голямо предизвикателство бе гардеробът на героинята на Елена Петрова. В ролята на Смъртта тя трябваше да изглежда нереална и далечна, но и напълно различна от клиширания образ с черни одежди и изпито лице, разказа Аля. Това е и моделът, даден от самият Боб Фос в оригиналния мюзикъл – там смъртта е бяла и красива. Главният герой на мюзикъла флиртува с нея, тя го привлича, а с това – и публиката. Ето защо визията на героинята се отличава от останалите женски персонажи с изчистени линии, сложни и съвършено изпълнени кройки, матирани тъкани и ярки, забелязващи се акценти.

Костюмите на водещите женски персонажи са пищни в типичния стил на Астела – с много цвят и настроение.Астела ателие
Първият момент от „обличането” на спектакъла е и от ключово значение в целия сюжет, разказа режисьора Борис Панкин. Това е сюрреалистичния филм, който главният герой снима насън. В него участват трите най-скъпи на сърцето му жени - съпругата (Аня Пенчева), дъщерята (Марта Кондова) и любовницата (Антоанета Добрева – Нети и Жени Александрова в паралелния състав на продукцията).
Роклите им силно изпъкват на фона на черния декор. Аня Пенчева е облечена в достолепна тежка рокля в цвят шоколад, Марта е с ярък закачлив тоалет, а Нети е в предизвикателна рокля в цвят салмон със сложна украса и кройка.

Тази сцена представя всички основни героини в пълноцветния блясък на тоалетите на Аля Милушева и Астела Ателие.

Снимки: Прес-офис „Астела”