Дизайнер украси маратонки с лого на Фейсбук и Туитър


Дизайнер измисли маратонки с емблемите на Фейсбук и Туитър.

Припомняйки си 35-я рожден ден на "Адидас" през 2006г., когато компанията извади лимитирана серия маратонки Superstar, уеб дизайнерът Гери Маккей измисли неочаквана концепция за маратонки "Адидас".

Той ги украси с емблемите на двете най-популярни социални мрежи в интернет Фейсбук и Туитър.

Дизайнер украси маратонки с лого на Фейсбук и Туитър

Дизайнер украси маратонки с лого на Фейсбук и Туитър

Те обаче няма да излязат извън концепцията и няма да се произвеждат от "Адидас", което иначе би зарадвало и феновете на продуктите на компанията за спортни атрибути и интернет маниаците. /БГНЕС