Дизайнер украси маратонки с лого на Фейсбук и Туитър
Дизайнер измисли маратонки с емблемите на Фейсбук и Туитър.
Припомняйки си 35-я рожден ден на "Адидас" през 2006г., когато компанията извади лимитирана серия маратонки Superstar, уеб дизайнерът Гери Маккей измисли неочаквана концепция за маратонки "Адидас".
Той ги украси с емблемите на двете най-популярни социални мрежи в интернет Фейсбук и Туитър.
Те обаче няма да излязат извън концепцията и няма да се произвеждат от "Адидас", което иначе би зарадвало и феновете на продуктите на компанията за спортни атрибути и интернет маниаците. /БГНЕС
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви