GAP и италианската модна къща Валентино представиха нова, съвместна колекция


Докато купувачите се радваха на дългоочакваната колекция на Lanvin за H&M, която вчера бе пусната за продажба във всички магазини на марката, друга, добре позната модна компания изглежда е решила да се възползва от успеха, който явно носи сътрудничеството между дизайнери от висшата мода и модни гиганти, произвеждащи по-достъпни облекла за масовият потребител.

Вчера GAP представи новата си, изключителна колекция от 7 части, за чиито дизайн е отговорна италианската модна къща Валентино. Колекцията е направена по случай откриването на първият, италиански магазин на GAP миналата седмица в Милано и ще бъде пусната в продажба още на 27 ноемрви в GAP Лондон.

Valentino for Gap Capsule CollectionValentino for Gap Capsule CollectionValentino for Gap Capsule Collection

Творческите директори на Валентино, Maria Grazia Chiuri и Pier Paolo Piccioli, са създали дамска колекция, включваща 7 части (якета, сака, панталони, поли и ризи), за да отпразнуват пристигането на веригата магазини GAP в Италия.

Колекцията е комбинация от лукс и основни, традиционни елементи, подходяща за ежедневието в града, с привкус на висша мода.

Горещото, ново партньорство без съмнение ще помогне за увеличаване на продажбите, след като наскоро GAP отчетоха спад в приходите. Марката също така беше подложена на критики, заради временната промяна на логото си миналия месец, което смениха за старото само седмица по-късно.