Фестивалът на „Комите Колбер” – френско вдъхновение в Дубай

…или за моловете, традициите и още нещо


Не малко българи посещават и работят в Дубай. В града неспирно се провеждат събития с културен, икономически и туристически характер. Както напоследък е практиката и у нас, дубайските молове (които за този мегаполис са само 5-6!), са арена на различни събития, спомагащи за развитието на търговията и привличане на все повече потребители. Едно от последните значими събития е завършилият на 7 ноември "Фестивал Колбер – предмети на мечтите, икони на френския стил", проведен в рамките на една седмица в най-големия мол в света: Дубай Мол.

Фестивалът на

Събитието преминало под патронажа на Шейх Майид Бин Мохамед Бин Рашид Ал Мактум, президент на Комитета за култура и изкуство на Дубай, е първото мероприятие на френския Комитет Колбер в региона. След Русия и Китай, 30-ет от 75-те водещи френски бранда обединени по инициатива на Жан-Жак Живанши през 1954 г. в Комитета Колбер, реализираха в Дубай едно от най-бляскавите събития на сезона в емирството. Благодарение на Йоана Петрова – млада българка живееща и работеща в Дубай от 9 години, в началото на ноември част от българските туристи успяха да се докоснат до неповторимата атмосфера на бляскавото събитие. Като собственик на бутикова травел агенция със звучното име "All Seasons", Йоана предлага на своите клиенти именно това – нестандартни решения за техния престой в Дубай.

Фестивалът на

Фестивалът Колбер предложи на посетителите на Дубай МОЛ (над 5 милиона месечно!) истинска разходка по парижките улици. На четири самостоятелно обособени пространства под огромните куполи на мола и наименувани съответно: Мечта за елегантност, Мечта за изисканост, Мечта за емоция, Мечта за удоволствие, 30-те френски марки представиха изящни стоки примери за френски лукс и разбирането за "art de vivre" - част от неповторимата френска култура.

Фестивалът на

Повече за Комитет Колбер
Комитетът Колбер е асоциация създадена през 1954 г. по инициатива на Жан-Жак Живанши. Днес в комитета членуват 75 бранда, модни къщи и предприятия, които заедно работят в името на обединеното представяне на Франция и нейните достижения на международната икономическа и културна сцена. Сред 75-те френски гиганта са Диор, Живанши, Ермес, Ланком, Картие, Шанел и т.н., както и вериги хотели, ресторанти и др.