Louis Vuitton откри нов бутик в Лондон

Louis Vuitton откри нов бутик в Лондон Модна къща Louis Vuitton откри един от най-големите си бутици в света, разположен на улицата от световна класа Бонд Стрийт в Лондон.

Въпреки настоящата икономическа ситуация и лошите времена, които преживяват други престижни модни къщи, Louis Vuitton продължава да жъне успех в цял свят. Бляскавото събитие по случай откриването на модния бутик събра на едно място редица знаменитости с различен стил и вкус към модата. Едно обаче ги свързва: любовта и предаността към луксозната марка. От Джери Хол, Катрин Деньов и Анджелика Хюстън, който показа, че за елегантността няма възраст до Гуинет Полтроу и Кирстен Дънст, които избраха сексапилни черни рокли.

Сред моделите, които нямаше как да пропуснат събитието бяха Софи Дал, Алекса Чънг, Дейзи Лоу и Ел Макферсън, великолепни в бели мини рокли. Манекенката Наталия Водянова и актрисата Танди Нютън се осмелиха да облекат по-цветни модели./БГНЕС

Louis Vuitton откри нов бутик в Лондон Същевременно беше съобщено, че реклами на Луи Вюитон са били забранени именно във Великобритания.

Комисията за рекламни стандарти във Великобритания (ASA) определи като "лъжливи" две реклами на френската марка за луксозни кожени стоки Луи Вюитон (филиал на френската компания LVMH), тъй като карали потребителите да смятат, че продуктите й са изцяло ръчно изработени.

Въпросните реклами, публикувани в британската преса, показват как две жени шият на ръка дръжката на ръчна чанта и създават гънките на портфейл. Трима души са се оплакали в Комисията за рекламни стандарти, че тези реклами намекват, че продуктите на Луи Вюитон са изцяло ръчна изработка.

Френската марка заяви, че нейните продукти са дело на много опитни занаятчии и че в производството на аксесоарите й са били използвани ръчни шевни машини, за да им придадат по-голяма твърдост и устойчивост. Това е част от "нещата, които човек може да счита за "ръчно изработени" през 21-и век". ASA призна, че способите на производство на Луи Вюитон включват редица ръчни изработки, както и шевни машини, но упрекна марката, че не е могла да уточни в какви пропорции. Поради това рекламите й бяха сметнати за "лъжливи". Комисията забрани ново излъчване на тези реклами. /АФП