Енрике Иглесиас стана лице на митичен парфюм

   Енрике Иглесиас стана лице на митичен парфюм

Енрике Иглесиас, чиито чувствен глас, магнетичен поглед и талант му спечелиха милиони фенове по света, привлякоха вниманието и на модната марка Azzaro, която покани горещия изпълнител да даде лицето си на известен парфюм, символ на мъжествеността.

34-годишният певец, който е продал над 40 милиона албума в цял свят, е избран за лице на митичния парфюм на Azzaro, "Azzaro за мъже".

"Да направиш един парфюм означава да създадеш атмосфера, изречение, което всеки да продължи по свой начин", заявява Лорис Азаро, създател на марката, стилист и гениален парфюмерист.

През 1978 г. той се вдъхновил от собствената си личност, за да създаде първия си мъжки парфюм - изкусителен аромат, слънчев и най-вече неподвластен на времето, който остана начело по продажби в продължение на години. Имайки предвид, че всеки трети мъж е ползвал, използва или ще използва този парфюм, лесно може да се разбере защо Енрике не е устоял на предложението.

Черно-бялата рекламна кампания, в която Иглесиас разкрива своята чувственост, отговаряща напълно на имиджа на марката, е заснета от фотографа Стивън Клайн, който преди това е работил с Мадона. БГНЕС