Пенелопе Крус е рекламното лице на Chanel за сезон 2018-2019

Модна къща Chanel представи първите снимки на кампанията за колекцията "Croisiere 2018-2019" с великолепната Пенелопе Крус.

Пенелопе Крус поставяелегантността си в услуга на Шанел. Миналия юли френската модна къща съобщи, че е избрала испанската актриса да бъде лице на колекцията "Croisiere 2018-2019", представена на модното дефиле в Гранд Пале "Париж" на 3 май.

Пенелопе Крус е рекламното лице на Chanel за сезон 2018-2019

Първите снимки на тяхното сътрудничество бяха публикувани в сряда. На тази серия от черно-бели снимки Пенелопе Крус е снимана в няколко тоалета, създадени от Карл Лагерфелд, които в зависимост от начина на носене могат да изглеждат шик, секси или неглиже. Виждаме я облечена в костюм от туид, барета на главата, черно-бяла жилетка, черна рокля с подчертано деколте или пуловер, на който може да се прочете "La Pausa", името на вилата на Коко Шанел в Рокбрун-Кап-Мартен в Алпите-Маритим.

Пенелопе Крус е рекламното лице на Chanel за сезон 2018-2019

Пенелопе Крус се присъедини към дългия списък с актриси, които предоставят лицето си на модните къщи като Кийра Найтли, Кристен Стюарт или Лили-Роуз Деп. Съпругата на Хавиер Бардем е вярна на "Шанел", чиито тоалети е носила на червени килими по целия свят в продължение на много години. През 2009 г. Педро Алмодовар във филма "Broken Embraces" я засне в черна рокля със златни верижки на двойното C, символът на модната къща.

Пенелопе Крус е рекламното лице на Chanel за сезон 2018-2019

БГНЕС