Дакота Джонсън рекламно лице на последния аромат от Gucci

Дакота Джонсън се чувства поласкана да бъде лицето на новия парфюм на Gucci - Bloom Acqua di Fiori, тъй като за нея той е въплъщение на „изкуството“.

"Парфюмът на „Гучи е като да облечеш произведение на изкуството. В него има нещо мистично и неземно, което създава нова атмосфера", определи тя новия аромат на луксозния бранд в интервю за списание „Ел“. Пред изданието тя не скри щастието си, че е лице именно на парфюм, тъй като за нея миризмите винаги са играели много специална роля в живота й. Тя дори разкри, че един от най-ранните й детски спомени е свързан с това как майка й, небезизвестната Мелани Грифит, е ухаела на „сняг“.

Дакота Джонсън рекламно лице на последния аромат от Gucci

"Тя ухаеше точно на сняг, лек парфюм и цигари. Помня го сякаш беше вчера. Може да се каже, че обонянието ми е наистина страхотно", пошегува се актрисата и явно наистина е права, защото споменът за майка й всъщност е от 1992 година, когато тя е едва на 3 годинки.

Дакота Джонсън е част от новата реклама на „Гучи“ заедно с транссексуалната манекенка Хари Нерф и фотографката Петра Колинс, а ароматът, който трите рекламират е нежна флорална бленда, състояща се от жасмин и тубероза.

БГНЕС