Край с ретуширането на професионалните снимките

Ръководството на най-голямата в САЩ верига дрогерии CVS взе решение да забрани използването на графични редактори за ретуширане на снимки на модели, рекламиращи козметични продукти с бранда CVS.

Инициативата под името CVS Beauty Mark има за цел да обърне вниманието на обществеността върху масовото използване на редактиране на снимки за реклама на козметика. Компанията е изразила намерение да работи в тази насока с други марки, с които е в сътрудничество. Отсега нататък всяка реклама на козметични средства на компанията ще бъде съпровождана от пиктограма във форма на сърце.

Край с ретуширането на професионалните снимките

В изявлението на CVS се казва, че най-малко две трети от анкетираните жени са съгласни, че медиите налагат нереални стандарти за красота, а 80 % от жените се оплакват, че самочувствието им пада след като гледат подобни ретуширани снимки на рекламни лица. Компанията CVS Health е основана през 1996 г. и е собственик на една от най-големите вериги дрогерии в САЩ. Тя е собственик на повече от 9 700 аптеки, а оборотът й през миналата година е надхвърлил 177 млрд. долара.

БГНЕС