Триумф показва най-доброто от себе си

* Световният концерн представя своето ново лого

Триумф представя своето ново логоОт м. януари 2008 г. световният гигант “Триумф“ представя своя нов корпоративен дизайн навсякъде по света. Новото лого олицетворява глобалното единство в утвърждаването на марката “Триумф“, както и процесите на подмладяване и модернизация във фирмата.

Новото лого има по-модерно и по-женствено въздействие, като се доближава повече до първоначалното значение на думата "Триумф". Червеният цвят - символ на съблазън и чувственост, продължава да бъде основен компонент на корпоративния дизайн. Коронката - символ на обаяние и вдъхновение - остава като важна съставна част от новото лого, но тя е видимо уголемена и всъщност е заключителен елемент от надписа. Новият шрифт е по-четивен и предоставя повече възможности за креативен комуникативен подход.

Триумф показва най-доброто от себе си

Вдъхновена от стремежа да разкрие и подчертае божественото във всяка жена, “Триумф“ залага на своя нов корпоративен дизайн, за да привлича и поражда желания, докосвайки се до емоционалната същност на женската природа.

Модерна, уникална и желана, марката “Триумф“ е необходимост за всяка съвременна жена!

Снимки: © Triumph