Колекция “Лаваца 2007” с дизайнер Виргиния Здравкова – най-величественото фешън изживяване

Галина Кондова

За десета поредна година фирма “Софсток” - представител на кафе “Лаваца” за България, даде шанс на наш дизайнер да сътвори колекция, вдъхновена от новите визии на календара на италианската ароматна напитка. Основният слоган на изданието за следващия сезон е “Най-величественото еспресо изживяване”.

Виргиния Здравкова – двукратен носител на наградата “Златна игла” на Академията за мода за втори път създаде “кафеената” колекция. Чрез пищните тоалети тя пресъздаде атмосферата на величествените кралски дворове от отминали епохи.

Колекция “Лаваца” тази година е подчинена изцяло на философията на Виргиния Здравкова да създава тоалети за красивите жени, които искат да изглеждат елегантни, но и неустоимо женствени, привлекателни и сексапилни. Така всъщност дизайнерката интерпретира и основната тема на календара “Лаваца” – във фотографиите доминират силните жени – кралици, които внушават идеята за фин аристократизъм и гордост.

Колекцията включва 33 модела. Силуетът на облеклата следва линията на тялото, а обемът се постига чрез специални конструкции от банели. В съответствие с творческата идея на календара, където жената винаги е върховната кралица на един ексклузивен и елегантен свят, Виргиния Здравкова използва материи като копринена тафта, тафта с метална нишка, дантела, копринен шифон, шифон с ламена нашка.

Чети повече във Fashion Lifestyle Magazine

Снимки:
1.–5. Модели на Виргиния Здравкова от колекция “Лаваца 2007”.
6. Благороници от величествените кралски дворове пресъздават духа на отминали времена.
7. Н. Пр. Джан Батиста Кампаньола – посланик на република Италия в България и неговата съпруга г-жа Зохара Кампаньола, Мирослав Печев, проф. д-р Любомир Стойков и Алесандро Сфорца.
Фото: Мони Франсес

© Любомир Стойков
Всички права запазени!