Магда е новото лице на хитовата марка DECALOGUE

Певицата в точка на пресичане с колекцията "Adore" Spring 2015

Магда позира за снимките на новата колекция на българския моден бранд DECALOGUE, чийто дизайнер и собственик е певицата Вероника.

Дългогодишното приятелство, от което е роден един от най-емблематичните дуети в поп фолка, е факт и до днес и изборът за ново лице на модната марка не е никак случаен. Новата колекция на DECALOGUE "Adore" Spring 2015 е изцяло насочена към дамите с отношение към екстравагантния и смел стил на себеизразяване чрез начина на обличане.

Магда е новото лице на хитовата марка DECALOGUE

Черният цвят отново властва, а драпираните и свободни силуети за пореден път доказват почерка на бранда.

За снимките на фотосесията екипът се довери на фотографа Теди Грозданов, пред чийто обектив Магда позира и в предишна фотосесия.

Теди Грозданов е един от най-прогресиращите млади фотографи, създал блестящи фотоси на голям брой родни звезди.

Магда е новото лице на хитовата марка DECALOGUE

Тъй като за Магда тази фотосесия е истинско лично предизвикателство, тя се довери изцяло на екипа, който се погрижи да изглежда перфектно, и успя да представи колекцията по емоционален и различен начин.

Магда е новото лице на хитовата марка DECALOGUE

Поредното партньорство, този път извън музикалната сцена, е доказателство, че истинското приятелство в поп фолка е мисия възможна.