Джулия Робъртс е лицето на пролетната кампания на Givenchy

Джулия Робъртс е новото лице на Givenchy, съобщава Контактмюзик.

Звездата от "Хубава жена" участва в пролетната кампания на марката, съсредоточена върху класическия стайлинг и включваща жакети, дантелени ризи и красиви смокинг рокли. Джулия е била поканена да стане лице на луксозната марка от творческия й директор Рикардо Тици, който е развълнуван, че ще работи с 47-годишната актриса. Той смята, че Робъртс представлява "изключително силната жена", въплътена в настроението на колекцията.

Джулия Робъртс е лицето на пролетно-лятната кампания на Givenchy

"Настроението на шоуто е свързано с тази много силна жена и Джулия е нейна ярка представителка. Тя действително е представителка на моята жена, има силен усет към забавното и е много открита. Невероятна е като жена, много я обичам, тя е забавна, иронична, интелигентна, възпитана, всичко", сподели Тици пред сайта WWD.

Роденият в Италия дизайнер искал рекламната кампания да бъде колкото се може по-честна и твърди, че "чистият" и "сериозен" стайлинг представя актрисата по "свеж, нов начин". Снимките са дело на фотографите Мерт Алас и Маркус Пигот.

"Реших да я направя по-интелектуална, по-сериозна, по-чиста. Това е различен, свеж, нов начин да видите Джулия. Харесвам реалността в кампаниите. Днес мисля, че е много модерно да бъдеш истински. Не искам да показвам само дрехите от шоуто, а това, което наистина продаваш...Мисля, че това е много честна кампания", обясни Тици.

Снимките от рекламната кампания ще се появят през март догодина в редица модни библии като "Vogue", "Grazia", "ELLE", "Marie Claire" и "GQ", както и в "Purple", "V", "Interview", "System and love".

БГНЕС